Semester mitt i mars

 
Jag har gjort något galet och oväntat sedan sist jag skrev här förresten. Jag har varit iväg på semster. Alldeles ensam. Mindre än 24 timmar innan avgång bokade jag en veckas charter till Alcudia på Mallorca. Det var en pirrig Jessica som satt på Arlanda en tidig lördagsmorgon och väntade på att flyget skulle gå.
 
Veckan gick hur fort som helst och jag gjorde lite allt möjligt: solade, läste, kopplade av, promenerade, tränade, shoppade och upptäckte ett nytt land. Det var spännande att resa själv och inte alls så läskigt som jag först trodde. Kan varmt rekommendera andra att göra det!
 
Har aldrig varit i Spanien  tidigare trots att jag pluggat spanska alla år i skolan, så det var roligt att i alla fall förstå lite vad folk säger. Och jag har verkligen fått mersmak för Spanien...
 
           
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback