I do I do I do

 
 
Bröllopsplanerna går sakta men säkert framåt. Jag har varit i fysiska bröllopsbutiker med min fina mormor (endast kikat på nätet innan) och provat ett par klänningar. Jag har dock ganska klara idéer om hur jag vill att min klänning ska ut, vilket minskar utbudet i butikerna med cirka 90% så fort jag nämner mina "krav" & önskemål... Så jakten på klänningen med stort K fortsätter. Funderar dock på att gå till en sömmerska och sy upp en.
 
I helgen var vi och spanade in lokalen vi ska ha festen i. Lyckligtvis får alla plats. Innan hade vi tänkt att hyra ett gigantiskt partytält och ha festen utomhus, men det slipper vi nu. Visserligen kunde det vara ganska mysigt och häftigt att ha middagen utomhus men jag vågar inte lite på våra vädergudar i detta land...
 
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback