Om mig

Jag har som sagt fastnat för det där med listor så vi kör en till! Det måste ju vara kul att titta tillbaks på i framtiden också... Tänker på när man i "yngre dar" skrev i sådana här "vänner-böcker" ni vet? Där man fyllde i allt möjligt. 
 

UTSEENDE

Jag är kortare än 175cm ~ Nej. 
Jag tycker att jag är ful ~ Ibland
Jag blir lätt brun ~ Mitt emellan. 
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg ~ Nej
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg ~ Nja... 
Jag har en tatuering ~ Ja
Jag har haft tandställning ~ Nej
Jag har glasögon/linser ~ Nej
En helt okänd person har sagt att jag är snygg ~ Ja
Jag har mer än två piercingar ~ Nej
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen ~ Nej
Jag har fräknar ~ Ja


FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrar ~ Det har nog hänt. 
Jag har rymt hemifrån ~ Nej
Jag har blivit utslängd hemifrån ~ Nej
Mina biologiska föräldrar är ihop ~ Nej
Jag har ett syskon som är under ett år gammal ~ Nej
Jag vill ha barn nån dag ~ Ja
Jag har barn ~ Nej
Jag har mist ett barn ~ Nej

 

SKOLA/JOBB
Jag studerar ~ Ja
Jag jobbar ~ Ja
Jag har somnat i skolan/jobbet ~ Nej. Känner få med så mycket arbetsmoral som mig. (Klappar mig själv på axeln och skryter lite. Får man göra det i landet Lagom? ;-) 
Jag har missat mer än en vecka av skolan ~ Ja
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats ~ Nej
Jag har fått sparken ~ Nej


SKAMLIGHETER
Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer ~ Kollar aldrig på Disney. Inte ens när jag var yngre(!)
Jag har pissat på mig av skratt ~ Nej
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat ~ Såklart!
Jag har gråtit av skratt ~ Det har jag gjort.
Jag har limmat fast min hand i något ~ När man var liten? 
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan ~ Har aldrig hänt mig. 
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats ~ Inte vad jag minns. 

 

HÄLSA
Jag föddes med en sjukdom ~ Nej
Jag har fått stygn på ett öppet sår ~ Nej
Jag har brutit ett ben ~ Nej
Mina tonciller har tagits bort ~ Nej
Jag har suttit hos läkaren med en vän ~ Nej
Mina visdomständer har tagits bort ~ Nej
Jag har genomgått en allvarlig operation ~ Nej
Jag har haft vattkoppor ~ Ja
Jag har haft/har astma ~ Nej


RESANDE
Jag har åkt mer än 300km på en dag ~ Ja
Jag har flugit ~ Ja
Jag har varit i Ryssland ~ Nej
Jag har varit i Kina ~ Nej
Jag har varit i England ~ Ja
Jag har varit i Japan ~ Nej
Jag har varit i USA ~ Ja
Jag har varit i Afrika ~ Ja
Jag har varit i Asien ~ Nix

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad ~ Ja
Jag har sett en fallande stjärna ~ Nej. Men drömmer om det! 
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna ~ Nej
Jag har körkort ~ Ja. 
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss ~ Ja
Jag har sparkat en kille mellan benen ~ Nej
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan ~ Nej
Jag har lekt sanning eller konsekvens ~ Ja
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme ~ Nej. 
Jag har krockat i en bil ~ Nej
Jag har medverkat i ett skådespel ~ Nej. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback