Bröllopsfotograf

 
Jag kan informera er om att det där med bröllopsfotgraf är INTE lätt. Tanken slog mig just precis nu att läsa på lite mer om min kamera.... Och fota våra porträtt själv. Fast å andra sidan vill man ju kunna njuta av Sin dag. Man vill koppla av och vara säker på att det blir BRA. Jag är ju trots allt inget proffs. 
 
Apropå proffs. Ska man anlita en fotograf kostar det på tok för mycket. I alla fall när man nämner ordet bröllop. Ska det verkligen vara så? Jag vill ju ha fina kort som man kan plocka fram och kolla på i efterhand! Som får en att minnas. 
 
Så har ni några tips på bröllopsfotografer som kan tänka sig att fota i Östergötland sommaren 2013 får ni gärna hojta till! Behöver föressten inte vara en "proffsig" fotograf heller. Huvudsaken är att fotografen ser motiv/människor ur synvinklar som vi tycker om. 
 
 
 

Kommentarer
Ange säger:

min gamla arbetskollega luiza skulle vara perfekt!! hon ar varldens gulligaste, snallaste mannsika deesutom!

http://mellanhoppochfortvivlan.blogspot.com.au/

2012-10-28 | 08:08:11
Ange säger:

eler kolla in den har lanken istallet den ar till hennes fotoblogg den andra ar hennes privata

http://www.luizasphotos.blogspot.com.au/

2012-10-28 | 08:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback