A real man doesn't love million girls. He loves one girl in million ways...

Eftersom jag och min fästman ska gifta oss nästa sommar tyckte jag att det var läge att skapa en ny kategori här på bloggen. Nämligen bröllop. 
 
Vi bestämde att vi skulle gifta oss just denna sommar för ganska länge sedan... Känns därmed ganska konstigt när andra börjar berätta att de ska gifta sig nästa sommar. Det är ju "vår" sommar. Hihi. Det har länge känts väldigt långt borta men nu börjar det närma sig med stormsteg. (Konstig känsla!) 
 
Men det är kul att läsa andra bloggar som också ska gifta sig nästa sommar, så har ni några bra tips får ni gärna ge mig dem!
 
Nedan följer lite inspiration. Jag kan föressten konstatera att datorn äter upp timmarna när man kollar på bröllopsbilder...
 

 
 
 
 

Kommentarer
Hanna - nybliven fru säger:

Så så skoj med bröllop! Och så spännande. :) Det går i sanning fortare än man först tror, så det är nog smart att börja i tid ;) Ska bli skoj att följa och se hur det går för er :)

Svar: Ja det går MYCKET fortare än vad man först tänkt sig! Vi började ju planera för ett år sedan... Kanske finns en anledning till att jag nu drömmer mardrömmar om natten att det är vår bröllopsdag och jag har glömt att boka frisör och liknande ;)
Fashion Jungle

2012-10-22 | 17:33:21
Bloggadress: http://hannablog.blogg.se
L säger:

Vad kul att din blogg är igång igen! Ska bli spännande att följa bröllopsplanerna. :)

Svar: Vad kul att du känner så :) Är väldigt nyfiken på vem du är?
Fashion Jungle

2012-10-24 | 20:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback