Nighty nighty

Det känns ganska trist att blogga när jag har laddat upp med massa fina bilder som inte tycks gå att ladda upp. Jag vet inte om det är blogg.se det är fel på, eller vårat sega internet...

Men det driver mig till vansinne. Jaja. Värre hade det definitivt kunnat vara! Ni får hålla tillgodo med ett par från arkivet så länge...

Och här snackar vi verkligen arkivet. Riktigt gamla bilder.













Apropå arkivet så har jag så sjukt mycket bilder som jag aldrig publicerat. Som man ser på med lite andra ögon, nu. Som är så fina att jag nästan blir tårögd. Men när dom togs var det självklart något "fel" på dom.

Kommer mer imorn! Nu måste jag sova om jag ska orka kliva upp till jobbet imorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback