Det ska garanterat vår dotter heta



Estelle.

Så himla himla himla himla vackert namn.

Det enda som är lite synd med att vår lilla prinsessa ska heta detta namn är att jag alltid har älskat det. Jag har alltid velat att mina framtida döttrar (om jag får några) ska heta bland annat detta. Fasen, nu avslöjar jag mig. Men känns inte som att jag har något val.

Men mitt favoritnamn nr. 1 är ett namn som rimmar på detta. Som även manvän har godkänt ;-) Så det ska garanterat vår dotter heta... Även detta favoritnamn nr. 1 kommer från Frankrike. Om ni tänker efter kan ni nog lista ut det.

Estelle, Marielle och ******

Nu kommer säkert detta namn blir väldigt poppis. Och jag har en önskan om att mina framtida barn ska heta ganska ovanliga namn. Helst internationella.

Kommentarer
Sara säger:

Sugen på en ny bloggdesign? Jag funderar på att börja sälja till ett lågt pris :) Hör av dig om du är sugen!

2012-03-08 | 12:19:23
Bloggadress: http://babai.blogg.se/
isabelle säger:

Isabelle ? ;)

2012-03-18 | 19:58:08
Bloggadress: http://www.twitter.com/isastrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback