Söndag

 


Om ni vill hålla bättre koll på mig borde ni adda byjessjess på Instagram. Nu har jag även fått en ny mobil i julklapp så då kan jag ta ännu bätte & fler bilder! 

 

Dagens humör: Uttråkad, nervös (inför resultat i skolan) men lycklig

Dagens vill ha: En ny garderob. Eller ett nytt innehåll i min klädkammare. Kan knappt ha några kläder längre... 

Dagens klädsel: Ärtgrön stickad klänning med stenar längs halsen. 
Dagens frisyr: Två flätor. 
Dagens planer: Köpa ny örhängen till nyår (fixat) och ta en promenad med manvän. Annars mest slappa och njuta av ledigheten... 
Dagens saknad: Längtar ihjäl mig efter min vän Angelica som bor på andra sidan jorden. 
Dagens måltid: Frukost. Tomtegröt! Snart blir det tidig middag i form av vegetarisk lasagne. 

Dagens borde: Plugga? Men det tar jag tag i efter ledigheten. 
Dagens godis: Resterna i godispåsen från igår när jag och manvän var på Bio. Såg breaking dawn del 2. Filmen slår såklart inte boken men så är det ju alltid. 

Dagens tråkigaste: Vädret. Slask och regn... Blä. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback