2012-12-12

 
Fotograf: Josefine Björklund
 
Lill-lördag idag. Min favoritdag på veckan! Ville mest titta in och säga hej. Tänkte eventuellt kicka igång denna blogg på allvar igen inom sinom tid. Vet inte vad jag väntar på egentligen... Eller, ja. Allt har sin tid.
 
Ovan ser ni ett till par bilder från provfotograferingen. Blir fylld av kärlek och värme när jag tittar på bilderna och min fina fästman. 

Vad händer annars då? Allt går i ett. Minuter, timmar, dagar, veckor, månader avlöser varandra och allt flyter ihop i en enda stor röra. 
 
Bävar inför nästa fredag, 2012-12-21, då mayaindianerna har sagt att "jordens undergång" ska ske. Antagligen är jag helt knäpp i huvudet men jag kan inte hjälpa hur jag känner. Har tagit ledigt hela dagen. Ska äta ostbågar (min favorit), dricka Cola light och titta på filmer. Bakom hemmets fyra väggar. Tagit ledigt hela dagen och ska göra absolut I-N-G-E-N-T-I-N-G. Möjligtvis öppna en flaska bubbel när min manvän kommit hem (om vi överlevt). Går jorden under är jag i alla fall på en (för mig) trygg plats. Fan vad skruvat det känns att skriva ner dessa tankar. Men ja. Man måste våga för att vinna! Kanske vinner jag någons förståelse? Eller hittar någon som känner samma rädsla? Hoho? Finns du? Eller så leder det bara till att jag får konstaterat att jag är knäpp i huvudet som tror på dessa konspirationer(?).  
 
Från det ena till det andra så är det ett väldigt fint datum idag. Man kanske borde ha gift sig idag istället... Eller tänk de som är födda idag. Vilket cool personnummer de får...
 
 
 
 

Kommentarer
B säger:

Inte bara mayaindianerna, en del rättrogna i Ryssland bunkrar som tusan inför nästa fredag. Inte bara ostbågar dock.

Fina bilder.

Svar: Då är det alltså inte bara jag som är rädd... Vilken tur! Idag är domedagen här och jag lever än *peppar peppar*
Kul att du gillar bilderna :)
Fashion Jungle

2012-12-13 | 21:47:10
beciell säger:

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

2012-12-13 | 23:15:57
Bloggadress: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=
Emelie Petersson säger:

Åh, vilka vackra bilder på er!

2013-02-23 | 16:53:10
Bloggadress: http://syrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback