Det okända runt hörnet

Vad har jag gjort sen sist då?

Lite allt möjligt faktiskt. Varit i Grekland med manvän, varit på Gotland med bästa tjejerna och sagt upp mig. Skaffat mig nytt jobb och fått lite perspektiv på tillvaron.

Det största av allt är att jag sagt upp mig. Det känns så otroligt befriande och spännande. Som att något nytt och främmande väntar runt hörnet. Något jag inte vet mycket om alls. Jag går på magkänslan och den känns otroligt bra. Livet är för kort för att vara halvnöjd med livet och tillvaron.

Man måste våga, för att vinna!











Ett par bilder från vår underbara kärlekssemester i Tilos, Grekland. Kan varmt rekommendera denna ö. Den ligger 2 timmar med båt utanför Rhodos. Endast 500 invånare (ni kan ju gissa själva hur intimt och gästvänligt det blir). Mysiga restauranger, klart vatten och underbart vacker natur.

Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

vilka fina bilder!



hoppas du har en skön kväll!



//Anna

driver webshoppen Avanna.

linnen tshirts magtröjor tygkassar m m

www.avanna.se

2011-09-19 | 20:53:07
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Angelica säger:

fiiina jessie <3

2011-09-20 | 00:18:11
Carina Wretman säger:

Jag önskar dig sååå mycket lycka till. Och hoppas att du finner lycka i ditt nya jobb, så du slipper magontet varje morgon.

Stolt över att du vågar ta dina magkänslor på riktigt, det är en av de största stötte stenarna i livet. Att våga lita på sin magkänsla...Det e stort och så ballt. Håller på dig och önskar dig lycka till på nya jobbet!!

All kärlek sänder jag dig!

2011-09-21 | 01:16:32
emelie säger:

Jag ville bara önska dig en trevlig kväll <3

2011-10-04 | 18:31:16
Bloggadress: http://thousandmil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback