Rosa bandet

För ungefär ett år sedan var jag nere i Göteborg med mitt dåvarande jobb för att gå på Rosabandet-Galan. Det var en riktigt lyckad kväll! Jag gillar att bo på hotell. Åh. Och hotellfrukostar ska vi inte ens snacka om...

Tyvärr missade jag galan ikväll eftersom jag har haft annat för mig. Storhandlat, färgat håret och pluggat körkortsteori. Glammigt värre! Och nu när jag slog mig ner med datorn i knäet kom jag på att jag missat årets gala!

Vad det någon av er som såg den? Var den bra?









Från förra året.

På tal om hotell. Jag skulle inte tacka nej till att inreda mitt hem med lite "hotell-feeling".

Kommentarer
A.L säger:

Hej! Vilken fin blogg du har =) Allt bra med dig?

Kram!

2011-10-27 | 00:10:42
Bloggadress: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback