Det där med att ha så höga krav på sig själv

Jag är helt slutkörd efter en hel dag framför datorn. Bokstavligt talat helt slutkörd. Det värker i axlarna och min hjärna är inte med i matchen för fem öre. Stackars manvän. Han får nog agera massör i kväll!

Varför sätter jag alltid så högra krav på mig själv? Vi fick gå vid fem men jag satt kvar en extra timme.. Bara för att... Ja. Det kändes bra? Jag har i alla fall arbetsmoral så att det räcker och blir över. Skulle inte tveka en sekund på att anställa mig själv ;-)

-Jag måste bli bättre på att lyssna på mig själv och kroppen signaler.



Kommentarer
Caroline säger:

Superfin bild!!

Och självklart en bra blogg, alltid lika kul att läsa :)

2011-10-10 | 22:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback