Ett enkelt och kul sätt att ändra sitt utseende på



Jag har provat färgade linser, har ni det?

Jag tycker att det är ett enkelt och kul sätt att ändra sitt utseende på. Jag har testat bruna, tycker det passar mig bäst med "mina färger". Min vanliga ögonfärg är ju grön-bruna.
Många frågar om det är svårt att sätta in dem, och det är inte alls svårt! Gäller bara att få in tekniken. Kan vara lite bökigt första gången, men det är det värt!

Tyvärr har jag ingen suverän bild på detta, men bilderna nedan får duga ;-) Ni får usäkta kvalitén på bilderna.





Lovar att ta en bättre bild när jag får hem mina nya linser!

Tänkte beställa ett par nya linser från http://www.fargadelinser.com/



Här köper du färgade linser hos fargadelinser.com.


Kommentarer
sandija-döv-fotografier säger:

Allt bra? ;D vad ska du gör ikväll? ^^

2011-11-15 | 16:50:19
Bloggadress: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback