Julmarknad och renovering av kök



Jag gillar söndagar. Till min stora glädje. Har sällan söndagsångest, till skillnad från många andra männsikor. Jag ser söndagen som det den faktiskt är; vilodag. Och det är ju trots allt en ledig dag. Så varför klaga? Det är ju halva helgen.

Brukar försöka hitta på något skoj på söndagarna. För att förlänga helgen och njuta mer. Idag kollade vi i tidningen efter något roligt att hitta på och vi hittade en julmarknad som vi gick på. Tog därefter en fika med bästa mormor & morfar.

Hann även med en sväng förbi byggvaruhusen. Köpte mosaik till vårat kök. Det kommer att bli såå bra om jag får säga det själv! Vårat kök är redan snyggt, men vi ska byta bänkskiva, diskho och sätta mosaik. Tror det kommer blir riktigt, riktigt stilrent och snyggt.

Kommentarer
Linn säger:

åh så mysigt med julmarknad! :)

2011-11-20 | 19:56:02
Bloggadress: http://www.aplaceinthisworld.devote.se
Vendela säger:

Hejsan,

vilka fina söndagsaktiviteter! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-22 | 15:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback