Jag känner mig ganska bitter...

...Över det faktum att jag loggade in på "Bloglovin" och såg att det fanns cirka 10(!) andra bloggar som hette något med Fashionjungle.

När jag startade denna blogg var jag den enda(!) sökträffen på Google när man skrev "Fashionjungle".

Jag har ju bloggat sedan december 2005, när jag valde att gå tillbaks till blogg.se funderade jag länge på namn. Kom till slut på Fashionjungle, just för att jag ville kunna bygga något på detta namn. Köpa en com-adress bland annat. Dvs fashionjungle.com

-Tror ni den adressen är ledig nu? Nixpix.

Önskar att man kunde ta "patent" på namn.


Kommentarer
Marika säger:

Hej!

Var med i min Frågestund:)

2011-11-15 | 22:02:17
Bloggadress: http://katrimarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback