Grattis till er lyckliga människor som får saker för 1kr



Loggade precis in på Tradera
och såg att en hel del annonser har avslutats. Sorgligt nog är man juridiskt sätt bunden att sälja varorna för slutpriset, även om man inte är nöjd med det. Jag satte med andra ord utgångspris på 1kr på många saker = väldigt puckat. Jag tänkte att det skulle locka många köparna, kanske lite väl naivt eftersom jag knappast byggt upp en kundkrets. Men man lär sig av sina misstag!

Jag kanske får ett par nöjda kunder iaf ;-)

Men grattis till er lyckliga männsikor som får saker för 1kr! Verkligen som hittat. Ha-ha. Nej jag är inte bitter...


Kommentarer
anna säger:

surt när priserna inte går upp som man vill :p

2011-11-08 | 21:45:31
Bloggadress: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Novembersara. säger:

Åh, man blir skitsur när man måste sälja saker för 1 kr ;p det är inte alls kul!

2011-11-14 | 21:59:23
Bloggadress: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback