Detta skrev en väldigt kär jag för ett tag sedan...

Skrev texten nedan när jag precis hade träffat manvän. Åh. Så himla fint.



Någon sa en gång till mig att kärleken är en biologisk illusion. En mycket verklig sådan.

 

Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska tro eller tycka om saken. Uppenbarligen är den biologisk. Men illusion? Den kärlek jag känner är så äkta den bara kan bli. Känslan är så mycket här och nu, den bara kan bli. Jag vill inte tro att kärleken är en illusion. För en illusion är en inbillning. Något som inte finns och något vi bara drömmer om.

 

Men säg mig, hur kan mina fjärilar i magen vara en inbillad föreställning? Hur kan värmen som letar sig ut till kroppens alla vener, vara falsk? Hur kan en hand passa så bra i en annan?

 

Om det jag upplever just nu är en illusion. Om detta inte är äkta, vet jag varken ut eller in.


Kommentarer
FlizanLizan säger:

sv: går bara ut med reklam :P

2011-11-04 | 14:04:56
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/
Han som aldrig stressar längre säger:

Det är ingen illusion.

Aldrig.



Den här som kanske passar i sammanhanget: The One You Say Goodnight To - Kina Grannis (Official Music Vide

2011-11-05 | 00:49:53
carolina - med Lo:s syskon i magen. säger:

Vad fint skrivet till din manvän... =)

2011-11-05 | 11:22:17
Bloggadress: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback