Vad ska jag skriva, för att du ska bli berörd. Hur högt ska jag skrika, varje gång jag vill bli hörd.

Det här med bloggandet. Jag har lite blandade känslor inför detta. Känner att jag gör det halvdant. Och jag gillar inte att göra halvdana saker. Allt eller inget liksom! Vill ha många läsare (precis som det brukade vara). Som den attetionswhore man är. Sen har jag ingen lust heller att visa upp bilder på mig själv sedan jag gått upp i vikt....(Om sanningen ska fram).

Ikväll ska jag till Fridays och fira en vän. Skål & trevlig lördag på er!







Skål från mitt kök. Nu ska jag försöka hitta något att ha på mig. Hmm.... Är gräsänska i helgen så kan inte fråga manvän heller. Återkommer med rapport på klädsel ;-)



Kommentarer
Sara Klänge säger:

Skäms inte över dig själv! Du är mer än ett nummer på en våg!!!!

2011-05-14 | 20:48:15
Bloggadress: http://saraklange.blogspot.com
Nadja säger:

Men sluta, du är hur snygg som helst ju hjärtat <3 Jäklar vad mörkt hår du fått, jättefint det med!

2011-05-15 | 10:14:04
Bloggadress: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback