Ibland kan jag känner en abstinens

För ganska exakt ett år sedan var jag i London. För er som inte vet det har jag varit bosatt i London och jag tror att denna stad alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta. Ibland kan jag känna en abstinens efter att åka tillbaks och uppleva staden.
Sagt och gjort! Om ungefär en måndag åker jag och manvän till London i ett par dagar. Jag ska visa honom stället där jag bodde, vi ska shoppa, äta gott och ha en liten "mini-semester". Längtar, längtar, längtar...

Lite såhär såg det ut förra året jag var där:










Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

Härligt med en semestertripp.

2011-03-24 | 14:11:27
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback