Dag 08 – Ett ögonblick



Eftersom att jag är inne i en stor kärleksbubbla just nu som ingen verkar kunna slå hål på så måste jag säga att det första jag tänker på när jag hör "ett ögonblick" är - när jag och min älskade förlovade oss. Min fästman. Bara ordet fästman gör mig så lycklig! Och tänk att jag är Hans fästmö nu...

Vi förlovade oss den 1a december (något som han planerat ganska länge men som jag inte hade den blekaste aning om). Men exakt hur det gick till väljer jag att behålla för mig själv. Det är verkligen något fint mellan två människor och ingenting som går att förklara eller sätta ord på. Inte för allmän beskådning iaf.

Hursom; de första dagarna kallade vi varandra fästö och fästman mest hela tiden. Bara för att vi kunde och för att det var så magiskt underbart att kalla varandra det.

Det var garanterat ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma. Dagen jag och min fästman förlovade oss. Aldrig någonsin.


Kommentarer
Mad Dog säger:

Grattis! Snygga ringar!

2011-01-06 | 21:04:16
Mortenanastasia säger:

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2012-06-19 | 08:02:11
Bloggadress: http://mortenanastasia.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback