Knockin' on heaven's door

Idag känner jag mig otroligt inspirerad! Kanske för att jag varit så effektiv denna dag. Och den är inte ens slut ännu! Började morgonen med att kliva upp 08:00 med manvän. Därefter åt vi en god frukost tillsammans (bara det är lyx) och sedan åkte jag in till kontoret för att jobba ett par timmar. Vi hade en massa saker som måste göras och jag anmällde mig frivilligt i fredags. Tycker om att jobba på helgerna eftersom att det är så lugnt på kontoret och man känner sig dubbelt så effektiv. Man kan lyssna på vilken musik man vill, äta vad man vill (även om det luktar) och göra allt i sin egen takt.

Nu är jag hemma igen. Tvättar, fixar & donar i lägenheten.

Effektiv? Check!

Vi börjar för övrigt komma i ordning hemma. Nedan ser ni en liten sneek-peek från vårat sovrum som går i vitt och guld.
















Kommentarer
E. säger:

Åh vad vackert!



Åh tycker du, tack! Har aldrig tänkt så men så kanske det är! Hm. Vilken offentlig person tycker du är riktigt snygg?

Kram

2011-03-02 | 16:08:41
Bloggadress: http://petite.nu
weekday säger:

fina bilder :D

2011-03-06 | 10:57:58
Bloggadress: http://www.weekday.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback