Urinvägsinfektion utan dess like

Fy farao.

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag.

Men.....

Jag har vaknat nu två nätter i rad och haft så sanslöst j-ä-v-l-a (ursäkta språket) ONT!

Fy farao.

Jag önskar INGEN denna smärta.

Jag har ringt vårdguiden för första gången i mitt liv (jag klagar inte i onödan)

Jag har varit hos läkaren. Besöket tog mindre än en minut. (Hrm?!)

Och medicinen verkar ju uppenbarligen inte hjälpa......................


OM någon har tips på hur man minskar smärtan, speciella kurer eller liknande, får ni mer än gärna dela med er för snart börjar jag klättra på väggarna!!!


Kommentarer
KAMPEN OM ATT ÖVERLEVA säger:

OH TACK! Där finns det ju i min storlek! :) TUSEN MÅNGA GÅNGER TACK!=)

2011-12-09 | 20:24:08
Bloggadress: http://overleva.blogg.se/
Ida säger:

drick galna mängder vatten så fort du känner första symtomen... Sköljer bort bakterierna...

2011-12-10 | 08:10:47
Bloggadress: http://bellanitzky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback