Tisdagskväll




Manvän kom hem med 6(!) buketter tulpaner i fredags. Frågade om han hade slagit sig istället för att tacka. Hehe. Men det visade sig att han fått dom av en kund på jobbet... Men ändå! Jag älskar tulpaner. Och blommor överlag. Kan aldrig få för många! Knatade över till min mamma som bor ett par minuter gångväg från oss och gav henne två buketter. Delad glädje är sann glädje!

Ikväll ska vi åka till IKEA. Vet inte riktigt vad vi ger oss in på. En massa människor och snart jul. Tänkte även titta in på Toys'r us (stavas det så) och Rusta. Detta kan gå precis hur som helst...


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB säger:

Kanske.. i så fall redan 12/12 för då fyller han år. Men jag vet inte om jag vågar. Vi har ju redan pratat om det, men tänk om han likt förbannat säger nej? :O

2011-12-06 | 22:08:18
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB säger:

ÅÅÅH så fantastiskt. Jag älskar också tulpaner. Mer än rosor faktiskt. Men solrosen är min favoritblomma.



sv: Ja, men... det känns som att jag vill "planera" mer. Så jag får hitta på en annan idé. Kanske i ett kinderägg ^^

2011-12-07 | 13:00:14
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback