Sitter seriöst och kollar på flygbiljetter till andra sidan jorden nu.

Som så många gånger tidigare gör livet en rivstart igen. Vi tar oss igenom det vi först trodde var möjligt. Vi vågade ta klivet genom elden och vi kom ut på andra sidan. Vi lär oss att andas igen och smärtan i bröstet lättar.

Livet fortsätter
. Livet går vidare. Det kommer det alltid att göra. Oavsett vad som händer. Det är väldigt fascinerande, samtidigt som det är väldigt skrämmande.

Idag flyttar min älskade vän Angelica utomlands. Hon är en av mina absolut närmaste vänner så det innebär en del blandade känslor inför detta... Jag är glad för hennes skull med jag gråter för min egen skull. Det kommer att bli ensamt. Sitter seriöst och kollar på flygbiljetter till andra sidan jorden nu.

 







Åh gud va små vi var här. Haha!


Kommentarer
carolina - med Lo:s syskon i magen. säger:

Åh vad tråkigt, har en vän som också lämnat Sverige och far runt.. =/



svar: haha, ja det gäller bara bakning, matlagning är lite jobbigare, så där orkar jag inte bli manisk ;-)

2011-12-06 | 12:18:39
Bloggadress: http://acarolinas.blogg.se/
Räkan säger:

Vi vill också resa!

2011-12-06 | 12:44:08
Bloggadress: http://www.mammasnyaflickvan.se/
Angelica säger:

beeeeeeebi. ja gud vad små vi var här!!

2011-12-12 | 02:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback