Hur man får en söndagskväll att passera innan man hunnit blinka

Jag har en udda hobby. Eller så udda och udda vet jag inte om den är, men jag har aldrig hört talas om någon som gör detta. När jag sufar på nätet händer det ofta att jag klickar in mig på hemnet.se

Drömmer mig bort. Tittar på underbara våningar och herrgårsliknande villor. Ser mig själv i dessa bostäder. Ser framför mig hur jag och manvän skulle renovera dom.

Kan även tillägga att jag brukar söka på lägenheter/hus i hela sverige. Och så sätter jag fantasisummor. Kanske max 1,5 miljon, max 3000 i avgift, minst 70 kvm, minst 3 rum osv.

Det farliga med detta är att jag nästan får för mig att "jo, men jag skulle nog kunna tänka mig att bo i Söderhamn. Eller Åmål. Eller Umeå. Varför inte, liksom?".

Men bara nästan.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback