Beat the devil's tattoo

Jag drömde en sådan hemsk dröm inatt! Drömde att jag hade tatuerat en stor fet ful tatuering i nacken. Och den var knappast snygg. Så fort jag såg mig i spegeln ångrade jag mig och började googla på "ta bort tatuering.." Kanske inte speciellt lyckat?

Jag är ganska splittrad till tatueringar. Manvän har ju ett par och det är otroligt snyggt på honom. Men jag vet inte om jag skulle passa i en tatuering. Nedan ser ni ett par tatueringar som jag tycker är otroligt snygga och inspirerande.  

















Tyvärr ingen aning var alla bilder kommer ifrån, har dem sparade på datorn. Favoriter.


Kommentarer
Emma säger:

Gud vad jag älskar den första!

2011-04-23 | 21:27:47
Bloggadress: http://villovagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback