HOMETOWN GLORY















Idag har jag haft en finfin dag. Jag har träffat två vänner som står mig otroligt nära och som jag är oändligt tacksam att jag har i mitt liv. Detta är verkligen två människor jag litar på och som jag vet alltid kommer att finnas där för mig. Detta är två människor som man inte behöver hålla uppe skenet för. Man kan vara precis den man är och säga precis vad man känner. Har haft så otroligt ont i hjärtat idag. Men smärtan är lättare att bära när man är omgiven med människor som stått vid ens sida hela livet. Och det är okej att inte le konstant i deras närhet. Och det är okej att vara tyst ibland, nästintill skönt. Det kallar jag äkta vänskap.

Vi har druckit öl på en engelsk pub och käkat flottig (med god) mat som fick våra magar att bli stora som ballonger. Har även fyndat en ängeltavla som ni ser ovan.

Nu ska jag dyka ner i badet och koppla av. Bra balsam för själen...




Kommentarer
Angelica säger:

Josefine och Jessica - världens finaste bebisar <3 otroligt mycket kärlek till Er finisar

2010-10-24 | 20:56:41
Elin säger:

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?

2010-10-27 | 21:08:37
Bloggadress: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback