Jag blev kär vid första ögonkastet

Som ni kanske vet var jag i Göteborg förra veckan och jag hade ett par timmar över till shopping... Var på jakt efter en kappa och letade gata ner och gata upp. Gick in i varenda affär utan någon vidare framgång. När jag tillslut gick in på en tvärgatan påväg mot hotellet ser jag denna kappa i skyltfönstret, och jag blev kär vid första ögonkastet! Sagt och gjort; nu är den min.

Apropå shopping... Slutade tidigt idag så jag tog en runda på stan. Var sugen på en ny väska. Eller lite heminredning. Men jag hittade ingenting. (Kors i taket!) Vilket innebar att jag kom hem tomhänt.... Kompenserade detta med att köpa blommor i matbutiken. (Bättre än ingenting)





Kappan är väldigt udda och jag tror definitivt att jag blir ensam om denna. Det var en väldigt liten butik och alla kappor var importerade från Italien.


Kommentarer
NINNIE säger:

Cool

2010-11-14 | 21:52:39
Bloggadress: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback