INREDNING I KÄRLEKENS TECKEN



Denna fina sten har jag fått av manvän. Försöker fylla mitt hem av olika saker som innenbär kärlek och värme för mig. Som denna vattenkanna som jag fyller av "kärleksmeddelanden" som vi skrivit till varandra lite titt som tätt.. Det är nostalgiskt att titta i denna kanna vill jag lova! Det fyller hela mitt hjärta av värme.



Är väldigt svag för "texter och budkskap" vilket innebär att jag och manvän har en hel del sådant...



Inredning är ett stort intresse för mig vilket innebär att jag alltid är på jakt efter "de rätta" sakerna. Köper min inredning på allt från loppis, lyxiga butiker till H&M Home. När jag och manvän var på roadtrip i somras hittade vi en pittoresk butik i Gränna som sålde änglar och vit inredning. Jag blev förjust i allt i hela butiken. Det var en liten privat butik och sakerna kom från alla möjliga håll. Det är sådana butiker jag uppskattar mest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback