lill-lördag



Nu bär det av till jobbet. För övrigt känner jag mig väldigt inspirerad för tillfället. Vet inte riktigt vad jag ska göra av all min inspiration. Kanske är det tack vare det faktum att jag jobbar med kläder (som jag älskar) varje dag. Kanske är det tack vare det faktum att jag börjar på ett nytt jobb helt utanför mina ramar om mindre än en månad. Kanske är det tack vare det faktum att jag åker utomlands om en vecka. Tralala

Försöker lista ut hur jag ska blogga. Har ett starkt behov av att skriva av mig. Samtidigt som jag inte listat ut om jag vill att ni ska få ta del av mina texter. Kanske ska ni bara få se massa bilder. Jag har ju trots allt min kamera nu. Och min nya dator.




Kommentarer
Ankypanky säger:

underbart :D och grattis än en gång till nya jobbet :D har inte glömt bort ditt sms, har bara sovit borta och glömde mobilfan hemma... svar kommer så fort jag får tag i min mobil snuttis. ha en bra dag på jobbet med alla fina kläder (a)

2010-05-13 | 07:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback