jag tror att jag lever i en film










Vid närmare eftertanke... Jag lever i en film.

För bara ett par månader sedan fick jag ont i magen när jag såg bilder på kära människor. Nu känner jag mig som en som får folk att må dåligt. Jag känner mig som dom där människorna jag föraktade. Bara för att jag visste hur underbart det känns att vara kär och för att jag visste hur ont det gör när hjärtat går i kras. För att jag visste hur fint det faktiskt kan vara. Nu mår jag inte dåligt över bilder på kära människor längre; istället bubblar det av lycka i hela min kropp.





Kommentarer
C säger:

Jag kommer ge den ett lyckligt slut <3

2010-05-18 | 22:10:21
MadDog säger:

Skönt att höra att det bubblar av lycka i din kropp.

2010-05-21 | 01:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback