I'm burning with desire, and it's all because of you.



”Det kan ta slut imorgon, eller hålla på förevigt, ibland är det så.” Som Håkan Hellström så fint sjunger i en låt. Mina känslor har garanterat fallit fritt. Många gånger (precis som Håkan gör) frågar jag mig själv vem som skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda? Troligtvis ingen annan än våra brustna hjärtan som skulle värka på ställen vi inte visste det kunde göra ont på. Kanske skulle en och annan närstående få ta del av ens hjärtesorg och förhoppningsvis skulle denna bry sig.

Men som jag som många gånger sagt; man måste våga för att vinna. Man måste våga falla fritt och man måste våga öppna upp sitt hjärta. Hur svårt det än må vara. Och hur stor risken än är att man blir sårad. Faktum är att kärlek faktiskt går hand i hand med smärta.

Det är trots allt störst sannolikhet att någon man håller kär sårar en, än någon man egentligen inte bryr sig om.

Nog med blaj för denna dag. Nu ska jag sätta mig på min balkong och njuta av solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback