HUR SKA DET GÅ NU DÅ?



Tänk efter. Ta ett djupt andetag och se dig omkring. Öppna ögon och sluta lyssna på sångerna i ditt huvud det är bara illusioner. Din hjärna är full av inbillningar av hur verkligheten ser ut och om någon bara kunde berätta för dig vilken förnekelse du lever i så skulle jag bli lycklig. Jag tror nog att vi ljög för varandra även fast att vi sa att det var sant och jag tror att allt var ett påhitt. I samma sekund som sorgen bryter in i mitt liv ser du lyckan. Vakna, se dig omkring och utmana dig själv. Du klarar dig på egen hand.


Kommentarer
Carita säger:

tycker om hur du skriver.

sv: tack så jättemycket! puss

2010-06-12 | 13:10:34
Bloggadress: http://carita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback