Kul att göra något annorlunda en tisdagskväll


Det ska egentligen inte publiceras personliga inlägg om mitt liv på denna blogg men.. MEN, min älskade dagbok (www.jessjess.se) ligger nere för underhåll tills 04:00 imorgon bitti, vilket inte uppskattas eftersom att jag har så mycket på hjärtat just idag. Idag avslutades min kurs i modevetenskap och förhoppningsvis får jag även ett riktigt bra betyg på hemtentan jag lämnade in idag! Vi skulle analysera ett fotografi som vi själva valt och förklara varför det var ett modefotografi. Jag valde en naken man. Men mer om det någon annan gång.

Har jobbat på H&M tills nu och hjälpt dem att inventera. Kul att göra något annorlunda en tisdagskväll ;-) Nu ska jag sitta och redigera miljoner bilder (min vän som är fotograf får jobb där han redigerar bilder i typ 60 timmar, och jag som tyckte att typ 2 timmar var mycket). Puss änglar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback