JAG ÄR EN LYCKLIG VINNARE



Gissa om jag blev paff när jag såg att jag vunnit Kellys tävling? Jag som nästan aldrig vinner! Jag har alltså vunnit en VIP-injudan till ett event med Maya design och medarrangörerna Glitzy samt Mist. PLUS en goodiebag till ett värde av sek 6000 som väntar där på mig. Så imorgon ska jag tillsammans med en vän (vet inte vem ännu) gå på detta event. Kolla på nya kollektioner, mingla och bara ha en trevlig kväll. Sådant älskar jag! Frågan är bara vem jag ska ta med mig, kanske borde ta med mig en bloggläsare och göra ytterliggare någon annan till en lycklig vinnare? Hihi



Kommentarer
Jessica säger:

Jag skulle inte banga!

2008-11-26 | 15:27:57
Jess säger:

Svar till: Vem är du då? ;-) Har du någon blogg?

2008-11-26 | 16:01:38
Bloggadress: http://fashionjungle.blogg.se/
Sabine säger:

pick me!!

2008-11-26 | 16:15:32
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/
Jessica säger:

Nej, det har jag inte :) Vi gick dock i kvarnberga tillsammans!

2008-11-27 | 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback