Livet...

Hej & hå till gruvan gå. 
 
Det händer mycket här....
 
Sedan sist har vi hunnit med riktigt mycket. Som att inte gifta sig vore nog liksom ;) 
 
Just nu säljer vi vår lägenhet (med blandade känslor). Men allt har sin tid :) 
 
Har tänkt att starta denna blogg igen eftersom jag vill dokumentera min graviditet... Men kanske blir under annat namn. Återkommer om det. 
 
Nu är jag så trött att jag inte vet vad jag heter & meningarna blir bara staplande här. Så vi hörs en annan dag.
 
Ett par bilder på vår lägenhet... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ps. Känns som att vi bor på hotell just nu. Allt är kliniskt rent här hemma. He-he. Ds. 
 

Kommentarer
Marie säger:

Fint ni bor och söt liten mage =D

2013-09-25 | 10:56:50
Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback