Den som lever får se!

Det känns så underbart bra med en nystart och nytt år. Det enda som inte känns bra med detta år är att världen påstås  ska gå under i december. Sådant är jag livrädd för och har stor respekt gentemot. Jag försöker till och med övertala manvän att ta semester denna speciella dag som inkaindianerna påstår att den ska gå under. Men men. Den som lever får se?

Nedan följer en tillbaka-blick på det gågna året när det kommer till änglar. Mina älskade änglar...

(Eftersom jag inte kan ladda upp bilder från datorn, månad för månad, bilder som ej tidigare är publicerade, som jag hade tänkt.)



















-Sa jag att jag älskar änglar?


Kommentarer
Sari säger:

Älskar också änglar, det är något speciellt med dem! =)

2012-02-07 | 08:07:18
Bloggadress: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback