Sommar mitt i vintern

Domedagen med stor D är här. Blandade känslor inför detta... Men än så länge andas jag ju? *Peppar peppar* Har drömt mig bort genom att titta på bilder i min kamera från i somras. Överförde även alla till datorn och redigerade ett par. Många gäster hade fina kameror med sig och fotade bröllopet ur deras synvinkel. Jag hoppas att det även kommer att bli så när jag och manvän gifter oss. Att fota är lite som att vara en konstnär tycker jag... Alla ser på motiven på olika sätt. Personligen (som ni ser nedan) älskar jag att ta bilder som inte är stela utan som fångar ögonblicket. Är inte så kul att fota människor som ler rakt in i kameran. Jag gillar att fota när människor minst anar det och inte hinner göra sig tillgjorda. 
 
I början av juni var vi i Östergötlands skärgård på bröllop utomhus. Det var första gången jag såg en av mina närmaste vänner gifta sig. Så fint. Det går inte riktigt att förklara och beskriva känslorna. Jag trodde inte att jag skulle bli så berörd som jag faktiskt blev. Kunde liksom inte låta bli att känna en klump i halsen och en tår i ögonvrån när alla fina människor höll vackra tal. 
 
Jag och min manvän blev dessutom väldigt inspirerade inför vårt bröllop när vi var på detta. Det var faktiskt här vi insåg att vi skulle slopa tankarna om att gifta oss på ett slott och inse att det kan bli minst lika fint ute på landet. 
 
A true love story...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback