Klänningen med stort K till Dagen med stort D...

 
Brudklänning. Jag kan knappt förstå att det är sant när jag skriver ordet. Vårt bröllop börjar närma sig med stormsteg och jag har ännu inte varit inne i en enda butik och provat en endaste bröllopsklänning... 
 
Dock har jag köpt två brudklänningar. Man kan ju fråga sig hur detta går ihop. Det vet jag knappt själv. Eller jo, en stark kraft som heter INTERNET. Och webbshopar. Hua! Men till mitt försvar så vann jag klänningen ovan på en auktion till ett väldigt bra pris. Jag fick även påverka hur den skulle sys upp, så jag valde att göra den extra lång där bak (hela släpet är inte med på bild). 
 
Den är lite för liten för mig plus att den inte riktigt är min smak. Är väldigt enkel också, vilket jag inte gillar. PLUS att min kära manvän redan har sett mig i den (vi blev lite lyriska och ivriga när den kom med posten så vi kunde inte låta bli) och jag har en gammeldags idé om att han inte får se klänningen. Kan mycket väl tänka mig att denna skulle vara hur fin som helst på någon annan så kommer antagligen sälja den vidare och fortsätta jakten på Klänningen med stort K...
 
 
 

Kommentarer
rebeckasstories.blogg.se säger:

nu längtar jag efter vår stora dag.... gud så underbart!

2013-04-03 | 17:36:18
Bloggadress: http://rebeckasstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback