Födelsedagsfirande och planering inför bröllop



Vi var i Norrköping över helgen för att hälsa på manväns familj och fira hans lillasyster som fyllde år. Till min stora glädje fick jag chansen att köpa en barbie (jag älskar barbies nu även om jag INTE gjorde det som barn). De har så otroligt fina klänningar, var nära att jag köpte en till mig själv också ;-)

Igår var vi på utflykt till ett slott (vill inte nämna namn OM det blir det). Men jag och manvän drömmer om att gifta oss där... Sagolikt vackert. Om man väljer att gifta sig där kan man antingen gifta sig utomhus precis vid vattnet eller i en liten kyrka som är gudomligt vacker.

Det bästa av allt är att om man väljer att abonnera detta ställe får man Hela slottet till sitt förfogande...








Bilderna tagna med min mobilkamera. Därav inte bästa kvalité..




Kommentarer
inspireme ♥ säger:

Ser verkligen vackert ut! :)

2011-12-05 | 18:45:39
Bloggadress: http://inspireme.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback