On the road again...

Sitter på tåget påväg mot Gbg. Ikväll ska jag gå på Rosabandet galan med allt vad det innebär. Ska bli otroligt kul. Enda menet är att jag åker själv och inte känner en kotte. Men man lär nog känna någon! En snubbe som jobbar inom samma bolag som jag ska också gå. Varför jag åker på denna lilla trip är för att jag vann en tävling i global utveckling på jobbet. Läste ju trots allt fn-kunskap och en hel del internationellt på gymnasiet.

När jag kommer fram idag ska jag ägna mig åt mig själv. Shoppa och andas in Göteborg. Mysa på hotellet. Eventuellt (hoppas hoppas) träffa en gammal god vän.

Ha det så bra mina fina.

Bjuder på ett bildregn, sitter och kollar på gamla bilder. Nostalgi....




En av de första bilderna jag och Christoffer tog med varandra. Jag var så stolt. Hihi. Ville att den skulle finnas på datorn så jag fotade med min webcam. Usch vilket hemskt nagellack btw.  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback