En liten uppdatering

       
 
 
Jaha. Vad har hänt sedan sist då? 
 
Jo. Jag har varit Åre en sväng för en välbehövd andningspaus, god mat, skidåkning, sol och motion. 
 
Annars går livet i ett. Jag längtar till sommarlovet så mycket att jag skulle kunna kräkas. Bra liknelse va? Men livet går verkligen i ett med allt som ska hinnas med just nu, så sommarlovet känns väldigt efterlängtat....
 
Sommarlovet. Det var länge sedan man hade det. Fast jag vet inte riktigt om man kan kalla det för det när man läser på högskolan? Jaja. Nice med lite mer ledighet iaf! Även om jag säkert lär ha fullt upp med jobb och bröllopsplaner då... Men det är ju bara roligt.
 
Kram 

Kommentarer
Amanda säger:

När börjar sommarlovet för dig?:-)

Svar: 4:e juni börjar mitt sommarlov :) Hey hoe lets go!
Fashion Jungle

2013-05-05 | 19:07:11
Bloggadress: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback