YES I DO

 
 
 
Förra helgen var vi på bröllopsmässan. Fick chansen att gå både på lördagen och på söndagen så det fick man ju bara inte missa! Med en av mina tärnor på lördagen och min fästman på söndagen. Kan varmt rekomendera den om några andra går i giftastankar. Tyvärr är den ju bara en gång om året men... 
 
Vi fick massvis av goodiebags, tips, smakprover och framförallt inspiration inför vårt kommande bröllop. Eftersom att vi har vetat att vi ska gifta oss i över två år känns det overkligt att Dagen men stort D börjar närma sig med stormsteg... Jag trodde att vi låg efter i planeringen men jag insåg ganska snabbt att vi kunde bocka av en hel del punkter på checklistan. Vi var på mässan i Nacka Strand och många ville sälja saker som vi faktiskt redan är klara med.
 

Detta är det vi är klara med hittils: 
 
 Bestäma datum
Boka kyrka
♥ Boka festlokal
♥ Göra en budget
♥ Bestäma gästlista
♥ Bestäma bröllopets stil (inte allt klart, men mycket)
♥ Boka fotograf
♥ Beställa bröllopstårta 
♥ Utse toastmaster
♥ Utse värdinna
Vi har skickat ut Save-the-date-kort 
Köpa kläder till tärnorna 
 
Finns en hel del kvar att göra men vi är på god väg i alla fall :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback