Endast ett ytligt axplock ur mitt liv

 
Nu är första terminen avklarad och godkänd på mitt program! Detta känns som en milstolpe och det är en otroligt befriande känsla att kunna lägga första terminen bakom sig. Har inte fått göra en enda omtenta eller rest, vilket jag självklart är väldigt stolt över. Pjuh! Nu kan man liksom andas ut lite. Samtidigt som vi är i full gång med termin nummer 2 så man kan inte luta sig tillbaka för mycket. 
 
Funderar i övrigt på att skriva lite mer i denna blogg om ytliga saker som händer i mitt liv. Tänkte att det kunde vara kul att dokumentera det. För minnets skull. Vet ju hur fort tiden går och att man lätt glömmer saker... För att inte tala om hur kul det kan vara att gå tillbaks och kolla på gamla bilder, tankar och texter. 
 
Samtidigt är jag lite kluven för jag vill inte vara alltför tillgänglig på nätet eller för privat. Så jag vill vara tydlig med att detta endast är ett ytligt axplock ur mitt liv om exempelvis skolan, vardagslyx, vårt kommande bröllop osv. 
 
Jag ser att ni är några tapra människor som följer mig varje dag. Även om jag är urkass på att uppdatera denna blogg.
 
Kram ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback