Fredag eftermiddag

 
Äntligen fredag! Mina kära introducerade mig igår till "äppelskäraren". Kanske är jag sist i världen med att upptäcka denna?! Den är otroligt fiffig och jag är väldigt imponerad. Och man sparar en massa tid. 
 
Apropå min kära så har han även målat mina naglar som ni ser ovan. Blev faktiskt ganska fint ;) Udda om inte annat. 
 
Nu ska jag använda äppelskäraren igen och äta äpple med kanel (finns det något godare?) medan jag pluggar klart det sista för dagen. Försökte plugga i skolans bibliotek men störde mig så mycket på alla ljud omkring. Har kommit på att jag är en känslobegåvad människa... Är därmed väldigt känslig för ljud i min omgivning när jag koncentrerar mig.
 
Vet inte vad jag ville få fram med detta inlägg egentligen men hade tänkt mig att bloggen ska bli lite mer som en dagbok framöver. Vad jag gör och vad som händer i mitt liv. Men inte allt för privata saker/tankar/händelser. Men i stora drag!
 
Från det ena till det andra: trevlig helg på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback