Det största är att jag ska gifta mig. Och jag blir pirrig i magen bara av att tänka på det.

 

En liten lista. 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att avsluta dagen som jag alltid gör: middag med mitt hjärta. Prata igenom dagen och bara njuta av varandras sällskap. 


Vad gjorde du kl 08 i morse? Hade precis vaknat. 


Vad gjorde du för 15 min sedan? Pluggade. 


Det sista du sa högt? Vi hörs sedan. Jag älskar dig. 


Det senaste någon sa till dig: Jag ringer dig när jag slutat. Älskar dig! 


Vad har du druckit idag? Juice, vatten och kaffe. 


Vad var det senaste du åt? Lunch. En matlåda som jag hittade i frysen. Thai kycklinggryta med jordnötter. Mums! 


Vad var det senaste du köpte? En bok till skolan. 


Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit. 


Vad är det för väder hos dig nu? Det ligger snö på backen?! Men solen skiner och löven lyser i alla tänkbara färger. Fint. Men kallt. Jag skulle nästan kunna ha på mig fingervantar inomhus. Så kalla är mina händer. 


Godaste glassmaken? Hallon-lakrits. 


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Definitivt! 


Sover du tungt? Ja, väldigt tungt. 


Drömmer du mardrömmar? Ja. Väldigt ofta. Om saker som jag inte ens vill nämna här. 


Trivs du med ditt jobb? Ja, väldigt bra. Nu jobbar jag bara extra men jag skulle inte vilja ha ett annat jobb (även om jag fick.)


Favoritklädsel? Hmm... Varier ju min klädsel väldigt mycket. Men generellt sätt så gillar jag klänningar. Bekvämt och samtidigt snyggt! 


Favoritlåt just nu? Hang with me (akustisk verison) av Robyn. 


Vad ser du om du tittar till höger? Vårt kök. 


Vad gör dig glad just nu? 


Vad ska du göra härnäst? Plugga det sista och därefter ta helg. 


Höger el vänsterhänt? Både och. Skriver med höger men gör mycket annat som vänsterhänt. 


Humör just nu? Lite stressad inför allt som ska göras i skolan samt på hemmaplan. 


Favoritgodis? Lakrits! Utan tvekan. 


Kläder just nu? Svarta byxor, blommig tunika och svart kofta. 


Sommarplaner? Har så himla mycket fina planer för nästa sommar. Det största är att jag ska gifta mig. Och jag blir pirrig i magen bara av att tänka på det. 


Hur många kuddar sover du med? Fyra. Två till mig och två till manvän. 


Morgon eller nattmänniska? Definitivt en nattmänniska. Å andra sidan är jag väldigt anpassningsbar. Jobbade 06-15 varje dag i lite över ett år. Klev upp 04:30 varje morgon. Så allt handlar väl egentligen om vanan. Men får jag bestämma är jag uppe sent och tar sovmorgon! 


Vad är viktigast för dig? Att ha kärlek omkring mig. Att ha familj och vänner nära samt ha ett inre lugn. Att vara tillfreds. 


Är du kittlig? Nja inte direkt. 


Snarkar du? Inte vad jag vet om i alla fall. 


Stjärntecken? Vädur. 


Stökigt el välstädat? Föredrar välstädat. Önskar att sanningen alltid såg ut så men tyvärr har jag en tendens att stöda ner omkring mig. 


Vad längtar du mest efter just nu? Jag förespråkar egentligen att man ska leva i nuet men jag kan inte låta bli att längta sönder mig efter nästa sommar!!!! Gah. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback