Torsdagstankar

Jag tror att vi måste köpa ett nytt internet. Det där lät konstigt. Köpa ett nytt internet... Men det går så himla segt. Och det går knappt att ladda upp bilder här! Morr. Nu när jag känner mig bloggsugen och allt.

Tror vi ska satsa på internet "från väggen", vi är ju ett "com-hem-hus". Just nu surfar vi på ett mobilt bredband, vilket innebär att vi är två som delar på det och det inte går så snabbt.

Ikväll lagade jag en jättegod vegetarisk lasagne. Vi hade en middagsgäst som också uppskattade den väldigt mycket. Om manvän tycker om något, då är det gott ;) Han är minst sagt kräsen. Nu kommer han säkert bli sur på mig om han läser detta men han är faktiskt lite pipplig. Själv stoppar jag i mig det mesta, är inte ett dugg kräsen faktiskt, förutom när det kommer till svamp.

Jaja. Lasagne var det. En vegetarisk sådan! Försöker att äta så mycket vegetariskt som möjligt. Bättre för miljön och dessutom väldigt väldigt gott om man får till det.



Ps. Om ni undrar varför jag har en bild på en prinsesstårta så är det för att jag som sagt inte kan ladda upp fina bilder på lasagne, för internet fuckar!! Morr. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback