Om sanningen ska fram

Sitter & tittar tillbaks på hela år 2011. Vet inte riktigt vad jag höll på med januari - mars, i alla fall fotomässigt. Har bara ett tiotal bilder från dessa tre månader. Helt otroligt. Men om sanningen ska fram minns jag att jag inte kunde förmå mig att fota mig själv (eftersom jag tyckte jag var ful och fet). Fråga mig inte varför.

Nu i efterhand tittar jag tillbaks på fina bilder och vet inte riktigt vad jag hade fått för mig. Visst vägde jag mer än vad jag gör idag, men jag är fortfarande vacker. Det är föressten ett annat löfte. Att vara stolt över min kropp. Den är mitt tempel och der dyrbaraste jag äger.

Eftersom att jag varit så dålig på att blogga hela år 2011 tycker jag att varje månad är värd ett helt inlägg. Har så himla himla himla mycket fina bilder som jag vill visa er. Och som jag faktiskt är stolt över.

Vi börjar med att slå ihop januari - mars eftersom att jag tydligen inte fotade då. Jag och manvän flyttade i alla fall in i vårat första gemensamma boende. Vi hade bott tillsammans innan, men inte ägt tillsammans. Under denna tid hade jag och manvän fullt upp med att renovera vår lägenhet på all ledig tid. Vi målade om taken, tapetserade om alla rum, la nytt golv. Osv osv. Nedan följer de få bilder jag faktiskt hittade...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback