Ny vecka, nya möjligheter

 
Hej på er!
 
Har hunnit med en hel del sedan jag tittade in här senast. Hälsat på svärföräldrarna + familj i Norrköping, åkt till Ullared, njutit av naturen, haft influensa, varit på "Afternoon tea", ätit ljuvlig mat på Villa Godthem, pluggat, jobbat... Ja. Allt möjligt helt enkelt.
 
Idag har jag skrivit min första salstenta och det känns så obeskrivligt skönt att i alla fall kunna lägga sig detta moment bakom sig för ett tag. Andas ut. Även om jag inte blir godkänd så har jag skrivit min första salstenta på detta program och gjort mitt bästa. Det får jag vara nöjd med (är en person med extremt höga krav på mig själv). Känns otroligt skönt att jullovet börjar närma sig med stormsteg. Eller har man jullov när man läser på högskolan? Någon sa att det kallas "föreläsningsuppehåll", med andra ord ska man inte ta ledigt med gott samvete utan man borde läsa ;-) Men jag har bestämt mig för att unna mig ett par dagars ledighet utan att öppna en enda bok. Möjligtvis skönlittertur och tidningar...
 
Ville bara uppdatera om läget. Uppdaterar min Instagram mer frekvent. För er som vill följa mig där heter jag byjessjess. Älskar att fota natur har jag kommit på så sådana bilder finns det en hel del av på min Instagram! Men tyvärr är alla bilderna tagna med min kassa mobilkamera (Samsung). 
 
Tänkte julpynta och fixa lite här hemma idag så då kanske systemkameran åker fram. Känner att det var alldeles för länge sedan jag fotade!
 
Kram på er
 
            
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback