Fridaaaaaaaaaaay



Eller? Men nästan i alla fall. Eller det känns som fredag för min del idag! Är nämligen ledig imorgon.
Yey! Om jag överlever denna dag dvs ;-)

Den började med en klocka som ringde halv sex... Sedan cyklade jag till jobbet. Vilket innebär att jag måste cykla hem från jobbet. Och jag måste cykla som en galning. För jag vill hinna jobba klart, hem och äta middag för att sedan hinna till min teorikurs.

Jag låtsas som att det är fredag idag (får ju sovmorgon imorn). Då ska nog allt gå vägen!


Kommentarer
Lucas Gustavsson säger:

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 2000 läsare om du vill :)

2011-10-27 | 14:22:59
Bloggadress: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback